Direktlänk till inlägg 16 november 2012

Usch vad trååkigt jag har!!! BUUUUUU!!!!!!!!

Av Jannike Sollenius - 16 november 2012 08:35

NO nurå jaoo!! Usch vad tråkigt! Vi läser om Akustik - och läran om ljudet!!! Kollar just nu på Showme, ska göra en OKLIPPT Photobooth och en tankekarta i X-Mind.? fyfasen trååååååkigt!!!!!! Är i skolan då jue!! Jaja men jag ska ju faktiskt FÖRSÖKA som jag sa igår att blogga var och varannan dag? kraaaaam

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jannike Sollenius - 9 december 2012 17:29

Hej inte bloggat på skiiiiiitlänge och jag ber om ursäkt för det!!!!! Men aja!!! Mums är på julbord med familjen och har käkat två portioner med mat och sen kom jag på när jag hade ätit upp första godiset att jag skulle ta kort på det och skjutsa ut ...

Av Jannike Sollenius - 17 november 2012 17:14

Kollar på Tomas och Fyren från Tomas och Vännerna på http://www.swefilmer.se roligt faktiskt!! Dom är två dom är fyra sex och åtta, och drar laster utan måtta, gröna röda bruna blå, dom är nyttiga som få, alla har sin sak att sköta, trötta varma gen...

Av Jannike Sollenius - 16 november 2012 09:35

Engelska nu asroligt!!!!!!

Av Jannike Sollenius - 15 november 2012 21:00

Hej igen!!! Jag har haft en rolig dag idag mina 2 bästa kompisar som går i nian Simon & Åsa som stod i vårat skolcafé och när som slutade stod jag vid mitt skåp så kom min bästa killKOMPIS(ej min kille Loooovar!!) jag frågade om jag fick en kram oc...

Av Jannike Sollenius - 11 september 2012 10:32

Jag är i skolan nu och jag har matte men jag lyssnar på musik(bra musik oavsett vad mina vänner säger). Idag till lunch får vi fiskpudding   .  P.S Jag har världens bästa vänner!!!!!!!!!!!!! Dom är mina       .    Jag bloggar mer sen...       ...

Presentation


Jag älskar Harry Potter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards